Wednesday, March 14, 2012

cuti yang sangat bosan.! =="

                                                  ASSALAMUALAIKUM

10 Mac 2012 -----> 18 Mac 2012 ada lha minggu yang semua bdak2 sekolah yang tunggu.! termasuk lha aku sendiri. :D  tapi kan, cuti minggu nie tak best langsung.! sebab ape.??? 

okeyh lha. sepanjang minggu nie (dr isnin ---> ahad) aku berada di kampung aku yang berada di negeri sembilan. argh.!! bapak bosan.! sepatut ye aku hapi balik kampung tp enth lha. maybe sebab atok aku da tak de kot. or maybe hanye ad aku, my mum , my grandma. just 3 human in that house.! huh.! so boring.! nak kejar ayam, takot ayam tu yang kejar aku balik. adoyai..


kalau kat muadzam, aku bleyh buat mcm2. bleyh pergi umah kwn aku, bleyh kuar g jln2 with my frend. the most important is: aku bleyh tgk fisya.! ahahhahah... gatal ye kaw nie munirah.! kang kne beng beng gan mak kaw.! :P

okeyh lha. dr hari jumaat (10-->12) aku pergi KL. nak cari baju kahwin kakak. memang best pun. bleyh bagun lewat.! hahahah.. jahat ye.! :D







 

2 comments:

  1. follow here.. nice blog
    salam perkenalan dari Afiq

    hit afiq here
    http://afiqyassin.blogspot.com/

    ReplyDelete